Рус Укр
Реєстрація
ПНВТСРЧТПТ
СБНД
10:00 - 19:00
 call-центр
детальний графік роботи
передзвоніть
ПНВТСРЧТПТ
СБНД
10:00 - 19:00
детальний графік роботи

Питання та відповіді

Вибір відповідного товару

Моїй дитині N років, який розмір захисту їй потрібен?
Що робити, якщо не підійшов обраний розмір екіпіровки?
Як мені правильно підібрати лижі/термобілизну/захист/лонгборд?
Я хочу купити у вас лижі, але боюся що вони мені не підійдуть. Що робити?
Що робити, якщо товар був відправлений Новою Поштою і він мені не підійшов?

Оплата і доставка

Які умови оплати частинами?
Чи можна оплатити товар карткою кур'єру при отриманні?
Що робити, якщо мені потрібен товар, але у мене немає часу чекати доставку, а можливості приїхати немає?
Скільки коштує доставка Новою Поштою або кур'єрська?
Я не хочу платити відсоток за післяплату, що робити?
Я перебуваю в іншій країні, чи зможете ви відправити мені замовлення?
Якщо я замовив/ла доставку кур'єром, чи зможе він доставити товар до дверей квартири?

Гарантія

Чи є гарантія на ваші товари в каталозі?
На третій день використання товару він порвався/зламався, що робити?

Обмін та повернення

Я купив/ла у вас термобілизну. Якщо вона не підійшла, чи зможу я її обміняти або повернути?
Що робити, якщо при отриманні товару я виявив/ла дефект?

Загальні питання

Я замовив/ла у вас на сайті товар, але передумав/ла його купувати, що мені робити?
Який у вас графік роботи?
Якщо товару на сайті в наявності немає, чи можна його все одно замовити?
Чи можу я зробити попереднє замовлення на певні моделі лиж, лонгборду?
Чи можна придбати товар в магазині без попереднього замовлення?