Рус Укр
Реєстрація
ПНВТСРЧТПТ
СБНД
10:00 - 19:00
 call-центр
детальний графік роботи
передзвоніть
ПНВТСРЧТПТ
СБНД
10:00 - 19:00
детальний графік роботи

Гарантія

Ваші емоції, враження та відгуки, залишені про замовлене в Keeperstore спорядження - це найкраща мотивація для нас продовжувати свою роботу і розвивати магазин, роблячи його ще кращим.

Головне завдання Keeperstore – щоб ви завжди були задоволені покупками в нашому магазині. Для цього у нас працює команда професіоналів, які знають про лижі і скіборди абсолютно все. З нашою допомогою ви зможете правильно вибрати потрібне спорядження, навіть якщо зовсім не розбираєтеся в цьому питанні. І, звичайно ж, наші фахівці завжди готові відповісти на будь-які ваші питання та пояснити складні нюанси, які виникають при виборі товару.

Гарантійні зобов'язання на гірські лижі, скіборди та кріплення

Як правило, у багатьох магазинах гарантія на гірські лижі і скіборди діє рівно один сезон. Тобто, з моменту покупки і приблизно до середини березня. У підсумку, термін гарантії виходить зовсім мізерним – 1-2 місяці, якщо не менше.

У Keeperstore гарантія діє НЕ по сезонах! А рівно стільки, скільки вказано в описі конкретної моделі. Тому, купуючи у нас гірські лижі або скіборди, ви можете розраховувати на гарантію терміном 1-2 роки (в залежності від виробника) і на можливість обміну товару при настанні гарантійного випадку. Але, зрозуміло, тільки за умови дотримання стандартних правил експлуатації:

  • кататися на гірських лижах та скібордах можна тільки по спеціально підготовлених і засніжених трасах (з дотриманням техніки безпеки);
  • виконувати різноманітні трюки і стрибки дозволяється тільки в спеціально обладнаних парках – де є штучні трампліни з похилим приземленням;
  • дозволяється кататися в сноу-парках по непокритих снігом поверхнях (на території обов'язково повинні бути спеціальні перила і фан-бокси).

Якщо ви будете кататися поза гірськолижними трасами або виконувати різні трюки за межами сноу-парків - гарантія автоматично анулюється і перестає діяти.

Пам'ятайте! Гірськолижний спорт – небезпечний вид спорту. Причому не тільки для вас, але і для оточуючих людей. Виробники гірськолижного спорядження не несуть відповідальності за шкоду здоров'ю (вашому або третіх осіб), що виник через недотримання правил експлуатації обладнання, замовленого в інтернет-магазині Keeperstore.

Гарантія діє тільки на гірськолижне спорядження з виробничим браком, який мав прихований характер.

На моделі з видимими дефектами, які продаються за зниженою вартістю, діє обмежена гарантія. Причому наявні дефекти позначаються, а тому не будуть прийматися в якості причини повернення товару по гарантії.

Гарантійні зобов'язання на гірські лижі, скіборди та кріплення

Гарантійні зобов'язання на одяг

Гарантія на одяг в Keeperstore теж надається не по сезонах! Вона діє рівно стільки, скільки вказано виробником в описі кожної окремої моделі.

Зі свого боку ми гарантуємо оригінальність всього доступного в каталозі одягу. Він оригінальний і на нього діє офіційна гарантія від виробника. Отже, низька якість продукції або можливість підробки - повністю виключені.

Гарантія поширюється тільки на одяг з виробничим браком, який мав прихований характер. І тільки за умови дотримання стандартних правил експлуатації. Якщо вони будуть порушені – гарантія автоматично анулюється.

Гарантійні зобов'язання на одяг

Гарантійні зобов'язання на захисну екіпіровку

Гарантійні зобов'язання на захисну екіпіровку

Захисна екіпіровка в Keeperstore є оригінальною і на неї діє офіційна гарантія. Можливість підробки і наявність низькоякісної продукції повністю виключається. Точний термін дії гарантії залежить від конкретної моделі і вказується в описі або на етикетці товару (також його можна дізнатися у менеджера по телефону).

Офіційна гарантія поширюється тільки на захист з виробничим браком (якщо він мав прихований характер). При пошкодженні екіпіровки і настанні гарантійного випадку ви можете розраховувати на повернення або обмін товару на інший.

Гарантія діє тільки при дотриманні стандартних правил експлуатації. Якщо буде встановлено, що ви їх порушували – вона автоматично анулюється.

Гарантійний термін

На гірські лижі, представлені в каталозі інтернет-магазину Keeperstore, діє офіційна гарантія терміном від 1 до 2 років. Точний період залежить від конкретної моделі і компанії-виробника, тому він вказується в описі товару. Також дізнатися термін дії гарантії можна у менеджерів по телефону.

На всю іншу продукцію, яка доступна в Keeperstore, гарантійний термін встановлюється самим виробником. Щоб дізнатися точний період дії гарантії, уважно вивчайте опис товару, що вас цікавить, або уточнюйте даний нюанс у консультанта по телефону.

Якщо протягом дії гарантійного терміну буде виявлений дефект - наша компанія передасть продукцію фірмі-виробнику, щоб та перевірила її якість.

Згідно з українським законодавством вам повинні відповісти протягом 7-21 днів з моменту отримання товару виробником. Якщо виявлений дефект буде визнаний заводським браком, виконується ремонт товару (якщо це можливо і доцільно) або заміна на аналогічну модель (повністю або окремої його частини). Також на прохання покупця можливий варіант відшкодування повної вартості продукції.

Що не є гарантійним випадком?

Компанія-виробник не визнає гарантійним випадком пошкодження товару, якщо воно виникло під час експлуатації з таких причин:

  • використання гірськолижного обладнання з порушенням стандартних правил експлуатації;
  • використання екіпіровки у завданннях, для яких вона не призначена;
  • механічні пошкодження (удари, зіткнення з перешкодою або іншою людиною, невдалі падіння, надмірні перегини лиж або скібордів);
  • експлуатація гірськолижного обладнання в погано обладнаних сноу-парках, які не мають сертифікат безпеки (виконання трюків в недозволених місцях, катання по поверхнях, які не покриті снігом);
  • недбале поводження;
  • навмисне псування екіпіровки;
  • неправильна установка або регулювання кріплень;
  • участь у спортивних заходах (змаганнях тощо);
  • природний знос екіпіровки (наприклад, ослаблення затягування кріплень, втрата гвинтів);
  • відсутність досвіду у людини, що використовує екіпіровку (часті падіння, що призводять до сильних пошкоджень);
  • розлом або деформація бази (платформи) кріплення через падіння або зіткнення з важкими предметами;
  • пошкодження стрепів, кліпс, болтів кріплень.
Що не є гарантійним випадком

У яких випадках гарантія не діє?

Вам відмовлять у гарантійному ремонті якщо:

  • зірвані пломби;
  • пошкодження з'явилися через необережні дії (ваших або сторонніх осіб);
  • недотримання стандартних правил експлуатації, що описані в інструкції;
  • екіпірування розкривалося або ремонтувалося, було змінено його конструкцію, замінені компоненти;
  • гарантійний талон заповнений некоректно;
  • немає можливості встановити серійний номер (він був змінений, стертий або став нечитабельним).

Також гарантія не поширюється на:

  • природний знос;
  • дефекти, що з'явилися через неакуратне використання (пролиття води, попадання сторонніх предметів, пилу);
  • пошкодження, які з'явилися в результаті природних явищ;
  • пошкодження, які з'явилися через недотримання правил експлуатації або нецільове застосування екіпіровки.
У яких випадках гарантія не діє

Загальні гарантійні зобов'язання

На всю продукцію, придбану в інтернет-магазині Keeperstore, надається офіційна гарантія, встановлена компаніями-виробниками. Вона починає діяти з моменту продажу (точна дата вказується в гарантійному талоні при його заповненні).

Для виконання ремонтних робіт по гарантії потрібно надати:

  • сам товар;
  • експлуатаційний документ (технічний паспорт або його аналог, де вказана дата покупки);
  • розрахунковий документ.

Гарантійне обслуговування товару проводиться в спеціалізованих сервісних центрах вашого міста. Але в даній послузі відмовлять, якщо ви:

  • не дотримувалися правил експлуатації;
  • порушили правила зберігання товару;
  • використовували продукцію не за призначенням;
  • не зберегли пломби (якщо вони були);
  • пошкодили або зламали товар з власної вини.

Гарантійний ремонт гірськолижного обладнання, схильного до природного зносу, виконується тільки в 2 випадках:

  • при дотриманні правил експлуатації;
  • при виявленні прихованого заводського браку.
Загальні гарантійні зобов'язання

Гарантія на продукцію за зниженою вартістю

В інтернет-магазині Keeperstore пропонується екіпірування з видимими і явними дефектами за зниженими розцінками. На них поширюється обмежена гарантія. Це означає, що виявлені дефекти автоматично виключаються як причина для повернення або обміну продукції по гарантії. Тому повернути товар можна тільки при наявності інших пошкоджень, якщо вони виникли не з вашої вини (через прихований заводський брак).

Гарантія на продукцію за зниженою вартістю